سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لابیاپلاستی

 

برای زیباتر شدن واژن خود به کلینیک تخصصی شیرین مراجعه کنید.

میل به زیبایی همیشه در بین مردم وجود داشته و این میل باعث اعتماد به نفس بیشتر افراد شده است. میل زنان به زیبایی همیشه بیشتر از مردان بوده است و این میل به زیبایی صورت محدود نمی شود. زیبایی اندام های خصوصی نیز دغدغه بسیاری از زنان است. خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی بسیاری از مشکلات زیبایی در اندام تناسلی زنان که در بدو تولد دچار مشکلاتی شده اند قابل درمان است. لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن از آن دست جراحی هایی است که طرفداران زیادی دارد. اما جراحی لابیاپلاستی دقیقا چیست و چگونه انجام می شود؟ بهترین جراح لابیاپلاستی کیست؟ خطرات لابیاپلاستی و فواید آن چیست؟ اگر تصمیم به انجام این جراحی زیبایی در ناحیه تناسلی دارید، برای تحقیقات بیشتر در مورد لابیاپلاستی با کلینیک تخصصی شیرین همراه باشید   .

لابیاپلاستی

لابیا پلاستی چیست؟

لابیاپلاستی نوعی جراحی زیبایی است که برای بهبود ظاهر و زیبایی واژن بر روی لابیای داخلی یا خارجی واژن انجام می شود. در برخی از زنان، لابیا به دلایل مختلف تغییر می کند یا از بدو تولد تغییر شکل می دهد. این مشکل میل جنسی و اعتماد به نفس را در زنان کاهش می دهد.
با جراحی لابیاپلاستی، اندازه و طول قسمت داخلی لابیا یا لابیامینور کاهش می یابد، لبه ها جذاب تر می شوند و کشش از بین می رود. در این جراحی همچنین می توان اندازه کلاهک کلیتوریس را طبق نظر متخصص زنان برداشت. زیبایی بیرونی اندام تناسلی به زنان کمک می کند تا اعتماد به نفس داشته باشند و نسبت به خود احساس خوبی داشته باشند.

علت تغییر شکل لبه های واژن چیست؟

-         افزایش سن

-         تغییرات هرمونی

-         بارداری های متعدد

-         زایمان های متعدد

-         تغییر وزن مداوم

-         کاهش چربی بدن

-         مصرف دارو های هورمونی

علت انجام جراحی لابیا پلاستی:

-         زیباتر شدن ظاهر واژن و در پی آن افزایش اعتماد به نفس

-         درد و سوزش در هنگام رابطه جنسی و کمک به رفع آن

-         رفع مشکل دفع ادرار و بی اختیاری ادرار

-         ایجاد تقارن در لابیا ها

-         رفع تیرگی لبه های واژن

لابیاپلاستی

نکته:

اگر قبل از بارداری جراحی لابیاپلاستی انجام داده اید و زایمان طبیعی را انتخاب کرده اید، هیچ گونه منعی وجود ندارد. بر خلاف جراحی تنگ کردن واژن که پس از زایمان طبیعی قابل برگشت است، لابیاپلاستی قبل از زایمان طبیعی تغییر شکل نمی دهد و به شکل اولیه لابیاها برمی گردد.

بهترین سن برای جراحی لابیاپلاستی

همانطور که گفتیم، دختران تا سن 18 سالگی به بلوغ جنسی کامل نرسیده اند و اندام تناسلی آنها به طور کامل رشد نکرده است. به همین دلیل بهتر است این کار بعد از 18 سالگی انجام شود. با این حال، بسیاری از متخصصان زنان، سنین بعد از 20 سالگی و قبل از 50 سالگی را برای جراحی لابیاپلاستی مناسب می دانند.

 

لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی؟

برای پاسخ به این سوال رایج باید گفت که انتخاب روش های درمانی به شرایط بدن انسان بستگی دارد و تنها از طریق معاینه توسط متخصص زنان می توان تصمیم گرفت که کدام روش بهتر است. اما به طور کلی استفاده از لیزر به دلیل غیر تهاجمی و بدون خونریزی بهتر است.

برای جراحی لابیاپلاستی کلینیک تخصصی شیرین را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.